csrf
Beverwijkheemskerkvoorelkaar logo
Beverwijkheemskerkvoorelkaar

Word jij onze gespreksbegeleider online?

Wil jij je ervaring met depressie inzetten voor anderen? Dan zijn we op zoek naar jou! De Depressie Vereniging zoekt betrokken gespreksbegeleiders, met eigen ervaring met depressie, voor haar online supportgroepen. Tevens zoeken we ook een gespreksbegeleider die een naaste is van iemand met een depressie. In deze groep komen naasten samen om ervaringen uit te wisselen. Een belangrijke taak van de Depressie Vereniging is het bij elkaar brengen van mensen die een depressie (of meerdere) hebben meegemaakt. We noemen dit ook wel ‘lotgenoten’. Aan lotgenoten bieden we de mogelijkheid tot het onderling delen van ervaringen. De vraag naar nieuwe lotgenoten- oftewel supportgroepen neemt toe en daarom zoeken we nieuwe gespreksbegeleiders. Een online supportgroep is een vorm van zelfhulp. Zo’n groep bestaat uit ongeveer acht mensen die een depressie hebben, of hebben gehad. Zij komen een of twee keer per maand online samen via Microsoft Teams om ervaringen uit te wisselen en te bespreken hoe zij met hun depressie in het dagelijks leven omgaan. Alles wat te maken heeft met depressie is in deze groepen bespreekbaar. Wat ga je doen? Voor nieuwe en bestaande online groepen zoeken wij meerdere gespreksbegeleiders. Een gespreksbegeleider heeft zelf ook ervaring met depressie en wil deze ervaring inzetten voor anderen die een depressie doormaken, of hebben doorgemaakt. Om een groep goed te begeleiden, is het noodzakelijk dat je: - in staat bent je eigen ervaring te gebruiken, maar deze niet als leidraad te zien voor anderen: je kunt bóven je eigen ervaring met depressie uitstijgen en deelnemers de ruimte geven om hun eigen weg te vinden. Zo voelt iedere deelnemer zich geaccepteerd. - een warme persoonlijkheid en oprechte interesse in anderen hebt; mensen kunt aanvoelen en op hun gemak kunt stellen. - flexibel bent; bijeenkomsten kunnen anders verlopen dan je van tevoren hebt gepland. - wil (leren) werken met Microsoft Teams; je krijgt hiervoor een account van de vereniging. Wat bieden wij? Een online oefenbijeenkomst van 1,5 uur en daarna een training bij PGO Support op locatie. Hier krijg je meer informatie over supportgroepen en de handleiding voor gespreksbegeleiders. Ook oefenen we enkele casussen. Je gaat daarna in een nieuwe of bestaande groep samenwerken met een mede-gespreksbegeleider. ook volg je een online training van 113 'praten over suïcide'. De coördinator biedt ondersteuning bij het opstarten en bij vragen of problemen die zich in de groep voordoen. Daarnaast bieden we ongeveer 4x per jaar intervisie aan via de coördinator van de online supportgroepen. Heb je vragen/interesse? Dan horen we graag van je! Kijk ook even op de site van de depressievereniging voor alles wat we doen!

Lees meer

structureel

Kan online / via de telefoon

Maatje, buddy & gezelschap
Begeleiding & coaching

Beschrijving

Wil jij je ervaring met depressie inzetten voor anderen? Dan zijn we op zoek naar jou!
De Depressie Vereniging zoekt betrokken gespreksbegeleiders, met eigen ervaring met depressie, voor haar online supportgroepen.
Tevens zoeken we ook een gespreksbegeleider die een naaste is van iemand met een depressie. In deze groep komen naasten samen om ervaringen uit te wisselen.

Een belangrijke taak van de Depressie Vereniging is het bij elkaar brengen van mensen die een depressie (of meerdere) hebben meegemaakt. We noemen dit ook wel ‘lotgenoten’. Aan lotgenoten bieden we de mogelijkheid tot het onderling delen van ervaringen. De vraag naar nieuwe lotgenoten- oftewel supportgroepen neemt toe en daarom zoeken we nieuwe gespreksbegeleiders.

Een online supportgroep is een vorm van zelfhulp. Zo’n groep bestaat uit ongeveer acht mensen die een depressie hebben, of hebben gehad. Zij komen een of twee keer per maand online samen via Microsoft Teams om ervaringen uit te wisselen en te bespreken hoe zij met hun depressie in het dagelijks leven omgaan. Alles wat te maken heeft met depressie is in deze groepen bespreekbaar.

Wat ga je doen?
Voor nieuwe en bestaande online groepen zoeken wij meerdere gespreksbegeleiders. Een gespreksbegeleider heeft zelf ook ervaring met depressie en wil deze ervaring inzetten voor anderen die een depressie doormaken, of hebben doorgemaakt.

Om een groep goed te begeleiden, is het noodzakelijk dat je:
- in staat bent je eigen ervaring te gebruiken, maar deze niet als leidraad te zien voor anderen: je kunt bóven je eigen ervaring met depressie uitstijgen en deelnemers de ruimte geven om hun eigen weg te vinden. Zo voelt iedere deelnemer zich geaccepteerd.
- een warme persoonlijkheid en oprechte interesse in anderen hebt; mensen kunt aanvoelen en op hun gemak kunt stellen.
- flexibel bent; bijeenkomsten kunnen anders verlopen dan je van tevoren hebt gepland.
- wil (leren) werken met Microsoft Teams; je krijgt hiervoor een account van de vereniging.

Wat bieden wij?
Een online oefenbijeenkomst van 1,5 uur en daarna een training bij PGO Support op locatie. Hier krijg je meer informatie over supportgroepen en de handleiding voor gespreksbegeleiders. Ook oefenen we enkele casussen. Je gaat daarna in een nieuwe of bestaande groep samenwerken met een mede-gespreksbegeleider. ook volg je een online training van 113 'praten over suïcide'.
De coördinator biedt ondersteuning bij het opstarten en bij vragen of problemen die zich in de groep voordoen.
Daarnaast bieden we ongeveer 4x per jaar intervisie aan via de coördinator van de online supportgroepen.
Heb je vragen/interesse?
Dan horen we graag van je!

Kijk ook even op de site van de depressievereniging voor alles wat we doen!

Praktische informatie

request.details.practical_information.time_investment

Maandelijks 3 tot 5 uur

Locatie

Kan online / via de telefoon

Impact

Impactgebied

Sociaal & welzijn

Categorie

Maatje, buddy & gezelschap
Begeleiding & coaching
Delen:
Bewaar:
Print:

Anderen bekeken ook

Vacature: Content Creator met sociale impact
form_request.online_phone

Vacature: Content Creator met sociale impact

Project · wekelijks 8 tot 10 uur
Careibu: stichting senior en student

Locatie: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag Startdatum: vanaf 1 augustus/1 september 2024 (ntb) Duur: Minimaal 6 maanden – 8 tot 10 uur per week Ben jij een content-held die écht impact wil maken? 🌎 Wil je leren van content professionals, je skills direct in de praktijk brengen en hiervoor betaald krijgen? Careibu zoekt Content Creators om verhalen te vertellen over de bijzondere impact die onze vrijwilligers maken. Als Content Creator bij Careibu maak je verhalen in tekst-, beeld- en geluid en draag je bij aan een socialere wereld! Careibu verbindt jong en oud! 🤝 Bij Careibu draait alles om ‘sociale zorg’. Binnen onze community verbinden we jongeren tussen de 17-30 jaar aan mensen uit verschillende generaties die wat hulp en gezelschap kunnen gebruiken. De jongeren helpen hen bij het vergroten van hun zelfredzaamheid en hun sociale netwerk. Tegelijkertijd ontwikkelen de jongeren hun eigen skills en leggen zij contact met andere generaties. Wij hebben al meer dan 1000 koppels bij elkaar gebracht en blijven groeien als organisatie. Als Content Creator zal jij in beeld brengen welke impact we maken. Hoe werkt het? 👇 Word een maatje van een senior of kind en maak samen toffe content voor de socials Ontwikkel diverse content voor social media en speel in op trends Bedenk pakkende campagnes samen met andere Content Creators om meer mensen te motiveren maatschappelijk bij te dragen! Wat heb jij in huis? 💪 - Je bent ervaren in content creatie of gemotiveerd om dit te leren - Minimaal 8 uur per week beschikbaar voor minimaal 6 maanden - Woonachtig in (de omgeving van) Amsterdam, Den Haag, Leiden, Delft, Rotterdam of Utrecht - Proactief, verantwoordelijk en gemotiveerd om bij te dragen aan de missie van Careibu - Je bent tussen de 17 en 30 jaar - Voor een stageplek is het vereist dat je een HBO of WO opleiding volgt (voor vrijwilligers is dit geen vereiste) De voordelen voor jou: ⚡️ - Workshops over content creatie en promotie - Begeleiding door een team van content professionals - Ervaring opdoen binnen een sociale organisatie - Ruimte voor eigen ideeën en inbreng - Vrijwilligersvergoeding van 180 euro per maand voor ongeveer 2 (mid)dagen per week - Stagevergoeding van 300-400 euro per maand voor 3 à 4 dagen per week Helemaal iets voor jou? 🙋🏽‍♀️ Solliciteer uiterlijk 31 augustus 2024. Stuur een video naar [e-mailadres verborgen] met jouw motivatie en laat iets zien van jouw eigen content-werk waar je trots op bent (+ vertel ons waarom je daar trots op bent). Bij Careibu geloven we in de kracht van diversiteit. We willen een diverse en inclusieve community creëren waar we individuele verschillen waarderen en waar iedereen zich welkom en veilig voelt.

Jongeren
İk wil een online taalcoach
form_request.online_phone

İk wil een online taalcoach

Eenmalig · 0 tot 1 uur
Ahmet

Ik ben op zoek naar een taalcoach voor mijn gezin en kinderen. Mijn kinderen hebben taalproblemen. Daarom ervaren ze stress en angst op school. Mijn dochter is 11 jaar oud, ze begon in groep 7 op de normale basisschool. Mijn zoon is 5 jaar en zit op taalschool Groep 1. Mijn vrouw en ik zijn in ons land afgestudeerd aan de universiteit, maar we kennen geen Engels omdat we het niet nodig hebben. Mijn vrouw en ik zijn 42 jaar oud. In mijn land was mijn vrouw lerares en ik politieagent. Onze Nederlandse taalcursus is net begonnen omdat we een nieuwe sessie hebben gekregen. Het is nog maar 1 maand geleden. We blijven een tijdje in Baexem. Voor taalondersteuning hebben we online taalcoaches nodig. Kunt u ons helpen?

Email marketeer
form_request.online_phone

Email marketeer

Wekelijks · 0 tot 2 uur
Priscilla

Stichting Boes Bos wil graag goed contact onderhouden met hun donateurs. Om ze op de hoogte te houden van alle ontwikkelingen, maar uiteraard ook om ze te behouden als donateur. Ben jij er klaar voor om impact te maken met je e-mail skills en de bossen bomen te laten groeien? Dan zoeken wij jou! Wat we nodig hebben: - Iemand die ons kan helpen om een e-mail flow op te zetten voor als iemand doneert. Deze persoon willen we graag warm houden voor een vervolg donatie of stimuleren om Stichting Boes Bos met anderen te delen. Alle creatieve ideeën zijn welkom! - Iemand die ons helpt om een maandelijkse nieuwsbrief te schrijven en te versturen - Pré als je ervaring hebt met Active Campaign Over Stichting Boes Bos Bij Stichting Boes Bos willen we allemaal genieten van een groenere en gezondere wereld. Ons motto is simpel: het meeste bos voor elke euro. We zorgen ervoor dat bijna alle donaties rechtstreeks naar het goede doel gaan, met maximale impact voor een groenere en gezondere leefomgeving. Dit doen wij door de kosten laag te houden: geen kantoor en alleen maar werken met enthousiaste gemotiveerde vrijwilligers. Wil jij meewerken aan een duurzame toekomst, je netwerk uitbreiden en persoonlijk groeien? Laat van je horen en laten we samen het verschil maken!

Bestuurslid Vrijwilligers bij KidsCare Kenia
form_request.online_phone

Bestuurslid Vrijwilligers bij KidsCare Kenia

Wekelijks · 2 tot 6 uur
KidsCare Kenia

Ben jij een inspirerende leider met een hart voor vrijwilligerswerk en een passie voor het maken van een verschil in de levens van kinderen en families in Kenia? Stichting KidsCare Kenia is op zoek naar een Bestuurslid Vrijwilligers die ons bestuur komt versterken. Wij zijn een actieve vrijwilligersorganisatie die zich inzet voor het ondersteunen van onze zusterorganisatie in Kenia, de KidsCare Trust, om een betere toekomst te creëren voor ±3000 kwetsbare kinderen en hun families binnen hun gemeenschappen. Wat ga je doen? De Stichting KidsCare heeft als voornaamste doelstelling het verwerven van voldoende financiële middelen en het beschikbaar stellen van kennis en ervaring aan de Trust in Kenia. Dit doen we door een sterke samenwerking en een horizontale relatie tussen de twee organisaties te onderhouden. Als onderdeel van het Nederlandse bestuur heb je heldere taken en verantwoordelijkheden, waarbij je wordt ondersteund door ‘eigen’ werkgroepen met vrijwilligers. We vormen een collegiaal bestuur waarin samenwerking centraal staat en we gezamenlijk onze doelen realiseren. Als Bestuurslid Vrijwilligers ben je de drijvende kracht achter het vrijwilligersbeleid en bijbehorende acties waarmee we KidsCare in de wereld zetten. Jouw missie is het creëren en onderhouden van een actieve en geïnspireerde vrijwilligersorganisatie die onze doelen in Kenia ondersteunt. Taken en verantwoordelijkheden: - Het ontwikkelen en uitvoeren van het vrijwilligersbeleid om daarmee een actieve en geïnspireerde vrijwilligersorganisatie te creëren en te onderhouden. - Het inspireren en motiveren van vrijwilligers om deel te nemen aan werkgroepen, acties en evenementen. - In samenwerking met andere bestuursleden de taken van en behoeften aan vrijwilligers in kaart brengen en een wervingsplan opstellen. - Begeleiding van Nederlandse vrijwilligers in Kenia. Door middel van goede samenwerking met de staf in Kenia wordt een effectieve inzet van Nederlandse vrijwilligers daar gewaarborgd. - Support te bieden bij het ontwikkelen van acties en evenementen. - Waar gewenst te werken met een werkgroep van vrijwilligers voor assistentie bij de werkzaamheden. Wie zoeken we? - Je hebt affiniteit met de missie en waarden van Stichting KidsCare Kenia. - Je hebt ervaring met of een sterke affiniteit voor vrijwilligersmanagement. - Je bent een geboren motivator met goede communicatieve vaardigheden. - Je werkt graag samen en bent goed in het coördineren van teams. Daarnaast begrijpen we dat je tijd kostbaar is. Daarom is de benodigde tijd voor deze rol in overleg te bepalen, maar we hopen dat je je minimaal een halve dag per week kunt inzetten. We houden gemiddeld 5 keer per jaar een bijeenkomst met het bestuur. Wat bieden we? - Als Bestuurslid Vrijwilligers krijg je de kans om bij te dragen aan een zinvolle missie en een verschil te maken in de levens van kinderen en families in Kenia. - Een rol binnen een gemotiveerd en ondersteunend bestuur, waar samenwerking en goede relaties centraal staan. - Een inspirerende werkomgeving waar jouw inbreng zeer gewaardeerd wordt. - Onderdeel zijn van de KidsCare familie in Nederland en Kenia. - Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het opdoen van (nieuwe) ervaringen. Neem contact met ons op! Voel jij je geroepen om deze mooie rol binnen ons bestuur op je te nemen? Help ons de kracht van vrijwilligers in te zetten voor de toekomst van KidsCare Kenia. Je kunt contact opnemen met coordinator Anne Vijverberg. Samen kunnen we een wereld van verschil maken! Wij kijken uit naar je reactie! Met warme groeten, Het bestuur van Stichting KidsCare Kenia

Journalistieke bloggers - vrijheidsschrijvers
form_request.online_phone

Journalistieke bloggers - vrijheidsschrijvers

Maandelijks · 2 tot 8 uur
Stichting id Fix

Onze community zoekt verhalen over vrijheid van denken en doen, voor een internationaal publiek. id Fix werkt voor mensen die het minder getroffen hebben dan de meesten van ons. Internationaal helpen we mensen die vanwege hun levensovertuiging uitgestoten, bedreigd of vervolgd worden. Dat zijn vaak jonge mensen die hun geloof hebben afgezworen in een religieus land of orthodoxe omgeving. Door hun verhaal te vertellen op de website van het Secular Underground Network zorgen we voor begrip, en organiseren we steun in de vorm van therapie, coaching en zonodig financiële steun. Hou je van verhalen of artikelen schrijven, verschillende culturen, en lever je graag een substantiële bijdrage om het leven van mensen te redden en hen een nieuw leven in veiligheid op te bouwen, meld je dan aan voor een kennismakingsgesprek.

Jongeren
Ondersteuning educatief Voedselpark Valencia
form_request.online_phone

Ondersteuning educatief Voedselpark Valencia

Eenmalig of wekelijks · 4 tot 8 uur
Martin

Wij 70 plussers zijn een voedselbos project gestart in Chella, Spanje. Wij gaan wat straks in ons bos groeit, gratis en belangeloos beschikbaar stellen. Op het gebied van educatie willen wij voorlichting, cursussen, workshops en begeleiding aanbieden op het gebied van kunst, natuur en wetenschap, Ons streven is met bamboo een Warka Water Tower en een ontmoetingsruimte te maken. Wij zoeken vrijwilligers die ons willen helpen bij ontwikkeling en realisatie van onze plannen. Ambassadeur in Nederland en Engeland, [website verborgen] en lees onze nieuwsbrief

Algemeen Bestuurslid (Vrijwilligersfunctie)
form_request.online_phone

Algemeen Bestuurslid (Vrijwilligersfunctie)

Wekelijks · 1 tot 5 uur
Stichting gevonden-verloren

Vacature Algemeen Bestuurslid (vrijwilliger) Vacature: Algemeen Bestuurslid (Vrijwilligersfunctie) Organisatie: Stichting Gevonden-Verloren Oprichtingsjaar: 2014 (Stichting sinds 2019) Locatie: Online/Thuiswerken Uren per maand: Maximaal 10 uur Over de Stichting Stichting Gevonden-Verloren is opgericht in 2014 en sinds 2019 officieel een stichting. Wij richten ons op het helpen van mensen die hun waardevolle eigendommen zijn verloren. Met een toegewijd team van vrijwilligers zorgen wij ervoor dat verloren voorwerpen weer bij hun eigenaren terechtkomen. Onze organisatie groeit en we zijn op zoek naar een betrokken en veelzijdig algemeen bestuurslid om ons team te versterken. Functieomschrijving Als algemeen bestuurslid ondersteun je het bestuur bij diverse bestuurszaken. Je speelt een belangrijke rol in de beleidsvorming en hebt stemrecht in bestuursvergaderingen. Je denkt mee over strategische beslissingen en draagt bij aan de uitvoering van verschillende projecten en activiteiten binnen de stichting. Belangrijkste taken: • Ondersteunen van het bestuur bij diverse administratieve en organisatorische taken • Meedenken en meehelpen bij het ontwikkelen en implementeren van beleidsplannen • Deelnemen aan bestuursvergaderingen en bijdragen aan de besluitvorming • Assisteren bij het organiseren van evenementen en activiteiten • Bijdragen aan de communicatie met vrijwilligers en externe partners • Bijhouden van verslagen en actiepunten van vergaderingen Wat wij bieden • Een kans om deel uit te maken van een gemotiveerd team van vrijwilligers • De mogelijkheid om bij te dragen aan het beleid en de richting van de stichting • Flexibel vrijwilligerswerk dat voornamelijk vanuit huis kan worden uitgevoerd • Een overzichtelijk en beheersbaar takenpakket met ondersteuning van het bestuur • De mogelijkheid om een VOG aan te vragen via de stichting • Jaarlijkse BBQ met alle vrijwilligers van de stichting • Aanvraag VOG Wat wij zoeken • Goede organisatorische en administratieve vaardigheden • Nauwkeurigheid en betrouwbaarheid • Goede communicatieve vaardigheden en bereidheid om samen te werken met diverse partijen binnen de stichting • Affiniteit met de doelstellingen van Stichting Gevonden-Verloren • Beschikbaarheid van ongeveer 10 uur per maand • Eerlijkheid en oprechtheid, met respect voor ieders mening • Vermogen om zowel kritiek te ontvangen als te geven • Elk bestuurslid heeft een eigen takenpakket, maar bij vragen of problemen is er ondersteuning van de rest van het bestuur • Aankunnen tonen en /of vragen van een VOG Samenwerking en Vergaderingen Als algemeen bestuurslid werk je nauw samen met de rest van het bestuur en de commissies binnen de stichting. In de beginperiode vinden de vergaderingen wekelijks plaats om de voortgang te waarborgen. Zodra de zaken op rolletjes lopen, zullen vergaderingen online en naar behoefte worden ingepland. Twee keer per jaar wordt er een update binnen het bestuur gegeven om de voortgang te bespreken. Elk bestuurslid heeft stemrecht, inclusief de voorzitter, die een vetorecht kan uitoefenen indien nodig. Onze doelstelling is om mensen te helpen en positieve beleidsplannen te ontwikkelen die in het belang zijn van de vrijwilligers en de stichting. Solliciteren Ben je geïnteresseerd in deze uitdagende vrijwilligersfunctie en wil je deel uitmaken van een groeiende organisatie met een nobel doel? Stuur dan je motivatie en CV naar [e-mailadres verborgen] Wij kijken uit naar je sollicitatie! Met vriendelijke groet, Het Bestuur van Stichting Gevonden-Verloren

Vrijwilliger PR  Huis van de Kerstman
form_request.online_phone

Vrijwilliger PR Huis van de Kerstman

Project · wekelijks 2 tot 4 uur
Stichting Kerststad Events

HoHoHo... Dit jaar is de vierde editie van het huis van de kerstman in het centrum van Helmond. Natuurlijk is het belangrijk dat we op een magische, duidelijke en vriendelijke wijze iedereen informeren over dit prachtige evenement. Belangrijk hierbij is om tijdig persberichten en berichten op social media en website te plaatsen. Jij stelt hiervoor de teksten op en kijkt naar de opmaak. Natuurlijk leuk wanneer er ook foto's en/of filmpjes bij geplaatst worden. Daarnaast kijk je samen met onze mediapartners naar mogelijkheden om het evenement op een leuke en ludieke weg te zetten. Heb jij affiniteit met marketing/ social media, ben je creatief, kun je goed schrijven en vind je het leuk ons te helpen dan zoeken we jou! Hoewel het huis van de kerstman pas 8 december open gaat zijn er natuurlijk al regelmatig nieuwtjes die gepost/ gedeeld kunnen worden. Wat te denken van het opstellen en maken van een nieuwsbrief, filmpjes, en allerlei persberichten. De werkzaamheden kunnen natuurlijk prima ook grotendeels vanuit huis plaatsvinden, maar natuurlijk vinden we het ook gezellig en prettig om je vooral tijdens het evenement regelmatig te zien en/of te spreken. Wil jij de kerstman helpen? Meld je dan nu aan! Geef daarbij ook aan wat je eventueel graag zou willen doen en of je wellicht al ervaring hebt op dit vlak.

Marketing en communicatie medewerker
form_request.online_phone

Marketing en communicatie medewerker

Eenmalig of maandelijks · 2 tot 20 uur
Gaymers United

Functieomschrijving Als Marketing en Communicatie medewerker binnen Gaymers United ben jij degene die zorgt dat onze community een breed bereik en zichtbaarheid kent. Jij zorgt ervoor dat mensen zich aangetrokken voelen tot onze community, doelstellingen en activiteiten door het maken van diverse promotionele materialen en uitingen zowel op papier als digitaal op onze website en social media. Wie zijn wij? Een rol binnen Gaymers United, is een rol met een Missie. Onze missie, waar jij aan bij gaat dragen is, het verbinden van gamers binnen de LHBTIQ+ community in Europa en de Wereld door het verzorgen van een warme, veilige en open community voor de LHBTIQ+ community, waarin men zich veilig kan voelen en daardoor prettig en gezamenlijk kan richten op games, gamen en aanverwante activiteiten. Wat ga je doen binnen Gaymers United? Binnen Gaymers United zul je een centrale rol krijgen in het bekend maken van onze community en daarmee nieuwe leden aan te trekken. Dit ga je doen door het onderhouden en verder uitbouwen van onze huisstijl tot het opzetten van complete marketing campagnes en strategiën. Houd je van fotogratie of filmtechniek? Ben jij die goeroe voor wie tools als PhotoShop en InDesign geen geheimen meer heeft? Helemaal perfect! Veel van onze huisstijl elementen en producten zijn in huis ontwikkeld met deze tools en van onze events mag natuurlijk een vastlegging op de gevoelige SD kaart ook zeker niet ontbreken. Naast je creatieve kant op gebied van beeld en materiaalontwikkeling, ben je sterk in het schrijven van pakkende teksten en kun je hierdoor al onze aankondigingen en uitingen dan ook voorzien van de nodige taalkundige correctie en fleur je ook onze teksten nog eens op door deze lekker vlot en pakkend maar ook duidelijk en helder leesbaar te maken. Wat neem je mee? Het belangrijkste vinden we, dat je wat je doet, goed doet en dat wat je goed doet, jou ook goed doet. Ofwel, plezier in je werkzaamheden, daar gaat het bij ons om, vooral omdat we dit allemaal op vrijwillige basis doen. Wel vinden we het prettig dat je zelf actief bent als Gaymer en actief lid bent binnen de LGBTIQ+ community of hier in elk geval affiniteit mee hebt. Verder vinden we het wel zo prettig als je tenminste een vloeiende beheersing hebt (zowel in spraak als schrift) van zowel de Engelse als Nederlandse taal.

Secretaris
form_request.online_phone

Secretaris

Wekelijks · 4 tot 8 uur
Drechtse Stromen

Een rol spelen in de energietransitie. Dat is wat iedereen binnen Drechtse Stromen al ruim 10 jaar doet. Voortkomend uit een lokale Dordtse werkgroep is ze nu actief in de gehele Drechtsteden. Op uitnodiging of op eigen initiatief. Door het delen van kennis, vaardigheden en het netwerk weten we regelmatig het verschil te maken. Verschil waardoor inwoners en soms ook bedrijven aan de gang gaan om hun energieverbruik te verlagen, de kosten te reduceren, het comfort te verhogen en armoede terug te dringen. Dat we het verschil maken bleek zelfs in dit voorjaar toen we door de Europese Unie werden gehonoreerd als een van de drie voorbeelden van een goede bewonersaanpak. Nu is de vacature van secretaris ontstaan. Deze rol willen we graag weer ingevuld zien door iemand die net zoals de huidige secretaris betrokken is of wil zijn bij die transitie. Verantwoordelijkheid. De secretaris vormt de ogen en oren van het bestuur en werkt mee aan voorstellen en de uitwerking van nieuwe andere werkwijzen om in deze dynamische context de doelen te blijven realiseren. De secretaris zorgt voor een goede afstemming (via bijv. goede procedures) met de andere bestuursleden en vrijwilligers (soms zzp-ers) en beheert het (digitale) archief. De secretaris bewaakt de beeldvorming rond de activiteiten van Drechtse Stromen. Beloning. We beschikken over heel veel kennis en een groot netwerk. En, dat delen we graag. De kennis die je daardoor krijgt kun je op velerlei gebied gebruiken. Je wordt lid van een enthousiast team dat ‘hands on’ werkt aan het vergroten van onze bijdrage. Meer weten Wanneer je meer wilt weten over Drechtse Stromen kijk dan op onze website of neem contact op met de voorzitter Floor van de Velde. Hij vertelt er graag meer over [telefoonnummer verborgen] [website verborgen]/